Pages - Menu

Monday

DVD KURSUS FERTIGASI



 DVD KURSUS FERTIGASI




Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Mulai 1 Februari 2011, kami bawakan Kursus Fertigasi terus ke rumah anda. Anda tidak perlu memikirkan lokasi, penginapan, kos lain-lain kerana ianya dapat diatasi dengan memiliki DVD Kursus Fertigasi ini merangkumi 4 keping DVD yang dirakam sepenuhnya bersaiz melebihi 16GB atau lebih 8 jam rakaman.


Sebelum ini kursus sebegini hanya diadakan di Putrajaya, Perlis, Pahang dan Johor. Namun mengambil kira keperluan dan permintaan ramai terutama dari negeri-negeri di Utara, Timur dan Selatan serta Sabah dan Sarawak,  DVD Kursus Fertigasi ini dihasilkan.

Hanya 3 langkah mudah untuk mendapatkan DVD Kursus Fertigasi

1. Isikan Borang Tempahan
2. Buat bayaran mengikut pilihan bayaran anda, 
3. Kirimkan bukti bayaran, dan pesanan anda akan dihantar dalam 1-2 hari bekerja selepas menerima bukti pembayaran anda.


Kelebihan DVD Kursus Fertigasi ini 

  • Anda seumpama menghadiri kursus sebenar di tempat kami dengan rakaman suara dan slide serta disertakan bersama nota rujukan. 
  • Anda juga boleh menggunakan sama ada DVD Player atau Komputer untuk menggunakan DVD ini kerana ianya telah diformatkan untuk kegunaan kedua-dua peralatan tersebut. Hanya dengan menonton TV, anda seumpama berada di dewan kursus.
  • Anda boleh menentukan bila waktu sesuai untuk menghadiri kursus ini.
  • DVD Kursus Fertigasi boleh diulang tayang seberapa banyak kali yang anda mahukan. Ini adalah lebih mudah untuk anda memahami berbanding kursus fizikal yang kebanyakkannya lupa setelah kembali ke rumah.
  • Anda juga dapat jimatkan banyak kos kursus kerana ianya dijual pada kadar 50% dari kadar yuran kursus biasa. Anda juga tidak perlu memandu (jimat minyak dan tol @ flight), menginap dan makan minum tambahan.
  • Anda boleh menonton bersama ahli keluarga dan berkongsi ilmu pengetahuan. Sebelum ini, pasangan atau penyertaan berkumpulan hanya mendapat potongan 10%, tapi anda mendapat potongan 100% untuk pasangan atau ahli keluarga anda.
  • Anda juga boleh bersoal jawab seperti di dalam kursus dengan menggunakan Facebook Kursus Fertigasi yang telah saya wujudkan untuk membantu anda.

Jadi apa yang di tunggu lagi? Dapatkan DVD Kursus Fertigasi SEKARANG.

Apa Kandungan DVD Kursus Fertigasi?

Kandungan kursus yang dirakam meliputi modul seperti di bawah
Modul 1 - Pengenalan & Keperluan Asas Fertigasi
Pengenalan Fertigasi
Jenis Tanaman
Alatan Asas
Lakaran Sistem

Modul 2 - Penyediaan Semaian
Pemilihan Benih
Peralatan Semaian
Penyediaan Benih
Kaedah Menyemai - video
Pengurusan Semaian

Modul 3- Penyediaan Tapak & Pemasangan Sistem
Pemilihan Tapak
Penyediaan Lakaran Tapak
Jadual Pelaksanaan Projek
Peralatan Asas
Teknik Pemasangan -video
Ujian Sistem

Modul 4- Pengurusan & Penjagaan Ladang
Pembajaan
Pengurusan Anak Pokok
Penjagaan Pokok
Kawalan Penyakit

Modul 5- Pengurusan Hasil & Pemasaran
Pengumpulan Hasil
Pengurusan Lepas Tuaian
Pemasaran
Analisis Keuntungan

Modul 6 - Rumusan
Komersil atau Hobi @ Edible Garden
Keusahawanan
Senarai Pembekal
Senarai Bahan Rujukan
Contoh Dokumen Sokongan
Sokongan Berterusan



Berapa Kos DVD Kursus Fertigasi?

Apabila saya tanyakan harga yang sesuai bagi DVD ini, ramai yang menyatakan antara RM250 - RM500 memandangkan tempoh rakaman yang lebih panjang dan kualiti rakaman. Sebelum ini yuran bagi Kursus Fertigasi di Putrajaya adalah RM200 untuk tempoh 6 jam (seharian).

Namun kami ingin membantu anda  untuk menjimatkan kos. Kini anda boleh mendapatkan menghadiri Kursus Fertigasi di rumah bukan RM500, juga bukan RM250, malah RM200 pun masih mahal. Anda hanya perlu membeli dengan harga jauh lebih murah dan menjimatkan dari yuran kursus sebenar iaitu hanya RM100Mulai 1 September 2012, harga dinaikkan kepada RM130   dan pos RM10 bagi penghantaran ke seluruh negara (Sem, Sbh, Swk) Kini kos penghantaran adalah PERCUMA menggunakan Pos Laju.

Dapatkan DVD KURSUS FERTIGASI SEKARANG

Sebahagian dari kandungan DVD Kursus Fertigasi

Modul 1 - Pengenalan dan Keperluan Asas Fertigasi

Modul 2 - Penyediaan Semaian



Jadi apa yang di tunggu lagi? Dapatkan DVD Kursus Fertigasi SEKARANG.

peta lokasi